Ulabox, el súper repensat.
‘Ens hem acostumat a complicar-nos la vida i a cercar-hi solucions.’ Així és com defineix Jaume Gomàl’experiència de cinc anys al capdavant d’Ulabox, un supermercat sense cap botiga a peu de carrer i amb un gran magatzem a Mercabarna que va activar amb dos companys més el 20 de setembre de 2010. ‘Vam néixer amb un somni a l’horitzó: fer la vida més fàcil als clients amb la tecnologia i en el món dels supermercats’, explica Gomà, el portal del qual distribueix per tot el país productes que es poden trobar en un supermercat, com els d’alimentació i articles més freqüents de la llar, però també en un hipermercat, com els de parafarmàcia, de nadons… I, a l’àrea de Barcelona, proposen també producte fresc: ‘Fa cinc anys ens deien que era impossible; fa un any, quan vam començar a distribuir-ne, ens qualificaven de boigs; i ara, més d’un 50% dels clients ens en demana. Hem demostrat que si hi ha una bona oferta, la demanda existeix i la gent pot canviar d’hàbits.’ Cinc anys d’innovació, de desafiaments, de consolidació i també de col·laboració amb la botiga tradicional: ‘No entenem el comerç electrònic com el que elimina el tradicional, sinó que volem integrar-lo en la xarxa d’Ulabox, que les botigues de tota la vida s’aprofitin de la nostra finestra per a introduir els seus productes especialitzats.’
|